MyLifeMyLoveMyWords

MyLifeMyLoveMyWords

Friday, June 4, 2010

AFewDaysAfterConvocation..

It has been almost a week after I graduated from my diploma..(Culinary Arts).. I still can't believe that I already made it..I already finished my diploma! During the ceremony, there were some parts that I can't hold my tears at all. Semua rasa ada. Dah le pihak UiTM asyik pasang clips2 yg syahdu..Huhuhu...nasib baik leh cover..Hehehehe...cengeng..

Before the graduation day, aku sempat gak la hang out dgn mmber2 dip..de yg dh lama xjumpa since finished our dip.. Ada gak yg dh slalu jumpa cz diorg smbung degree lg kt Shah Alam.

Tp, lps this convo ni, ntah bila bleh jmpa smua bdak2 ni ek?? Harap2 dlm masa 5 tahun akn dtg ni de la mmber2 yg nk kawen. So that we cn hv another reunion in a diff atmosphere..Wedding atmosphere...mmm... Kinda like it...Hehhehehe... Yg confirm bukan aku yg wt majlis first..Huhuhuhuhu..


Orang lain dh lama upload gmbar convo, tp aku bru nk start...itupn bru smpat upload gmbar2 bfore convo. during n after convo aku xsmpat lg cz th line was so bad. Naik tension nk tggu upload jz for 5 pics in a particular time bt took time more than 10-15 minutes.. Tp nk wt mcm mn lg..Online tgh mlm mmg la cmtu..sesak memanjang..

Ok, that's all for now..Late already.Bye!

No comments:

Post a Comment